Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Éljenek a kreatívok, a bloggerek, a vándorok, meg a díjak!

Csak néztem-néztem, hogy vándorol ez a díj ide-oda, valahol elvesztettem a fonalat, de aztán hirtelen a kezembe adták. Mint Ariadné Thézeusz kezébe.  Nem, most nem mesélem el ezt a sztorit, de még sor kerül rá, esküszöm!)

Kukucs! Kard megvan, fonál megvan, már csak a Minotauruszt kéne megtalálnom. (Minotaurosz 9 óránál.)

Jó dolog egy ilyen fonál. Főleg attól nagyon megtisztelő, aki továbbadta nekem, őt (tiboruról beszélünk) tiszteletbeli blogger-keresztapámnak tekintem. (Tuti, hogy ebbe bele fog kötni, csak kössön.) Mivel blogjainak lassan ő se tudja a pontos számát, ezért egy olyat linkelek be, amelyet tiszteletbeli blogger-körösztanyámmal, Csurival együtt jegyez: ők ketten avattak be a blogírás és -szerkesztés okkult tudományába. Köszönöm a díjat és az eddigi sok segítséget!


Az eddig ismert szalvetta helyett egy kreatívabb embléma kerül ide, nehogy valaki azt higgye, hogy én rajzoltam, úgy tűnik, ez az alternatíva. Mindenesetre több köze van az eredeti üzenethez, mint a szalvettának.

Simlis a simlisnek örül ...

Hét dolgot kellene írnom magamról. Ugye, sejtitek, hogy nem konvencionális módon fogom ezt megoldani, de nem is kerülöm meg. Nem a hét törpét fogom iderángatni, mint valami eltévelyedett Hófehérke, de valami hasonlót teszek: hét érvet fogok felsorolni, amiért imádom a mitológiát, a meséket, a múltban való kutakodást, és ennek a blognak az írását.

1. Nem kell sokat erőlködni azon, hogy eredeti legyek. Hozott anyagból dolgozni sokkal kényelmesebb. 

2. Elképesztő sztorikat találtak ki eleink, mindig „újakat” fedezek fel, és már olvasás közben jókat szórakozom.

3. Gyerekkorom óta szeretek képeskönyveket eszkábálni. Tantónéniset játszottam, a babáimnak apró füzeteket és tankönyveket szerkesztettem. Hát, most kiélhetem magam, csak nagyobb közönséggel, és nem babázós fokon.

4. Burkoltan írhatok úgy a saját tapasztalataimról, mintha csak a mitológiát színezném. Terápiás hatása van.

5. A posztok megfogalmazása közben nem csak felfrissítem a tudásomat, hanem sokmindent teljesen újonnan fedezek fel, a kommentekből, a felmerülő kérdésekből, és válaszokból pedig szintén sokat tanulok. Arról nem is beszélve, hogy mennyit nevetek.

6. Egész kis virtuális közösség alakult ki a blog és testvérblog körül (egy kicsit a Portugál szeretőknek is szeretnék juttatni a dicsőségből), és ezek az emberi kapcsolatok fontosak számomra.

 

7. A legklasszabb az, amikor villog a térkép, a térkép, a térkép, és látom, hogy egyszerre 300-an olvassák, amit írtam. Na jó, ez nem olyan gyakran történik meg, de azért volt már benne részem. Köszönet nektek!

Végül pedig tovább kell adnom a stafétabotot, Attus Germanicusra gondoltam, akinek a kommentjeire elsősorban Letíciánál figyeltem fel. Bár vitatkozom vele, nagyon tisztelem a meglátásait. A blogja kissé vegyes tematikájú, elsősősorban német S-Bahn-okról ír, és mivel a kisfiam él-hal a vonatokért, ő biztos ezt a témát választaná. Ami még tetszett, az a tiboru-féle Jézus-összeesküvés posztra adott reakciója.

Ja, és aki ünnepelni szeretne, valamikor tavasszal esetleg ... Egyelőre túlélésre játszom a 2 fiam miatt. De valamikor összehozunk egy szexcsaták bulit!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexcsatakanno.blog.hu/api/trackback/id/tr961810907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NAR 2010.03.06. 14:42:12

Ez a "szexcsaták buli" eléggé pajzánul hangzik :-)

Attus Germanicus · http://attus.hu 2010.03.06. 14:47:07

@Gloria: Köszönöm, és nem haragszom (utalva a Letíciánál tett kommentedre), csak elbizonytalandotam, azért kérdeztem rá :-)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.03.06. 17:09:31

@Attus Germanicus: Jól tetted, h rákérdeztél. Olyan eszméletlen fáradt vagyok, h hasonló figyelmetlenségek nem számítanak ritkaságnak.

lunanyuszi (törölt) · http://lunanyuszi.blogspot.com/ 2010.03.06. 17:20:01

@NAR: A szexcsaták buliról szerintem mindenkinek érdekes assziciációi támadnak.

Gratulálok a díjhoz, vártam már, hogy elérjen ide is. :)

Csuri / Bariildi 2010.03.06. 19:30:02

Na, így lett belőlem keresztanya!
Köszönöm :)
A szexcsaták buli valóban valami egészen egyedi formációt vetít előre.... A meggondolatlan olva azt hihetné, hogy nosza kibéreljük az egyik swingerklubot, és hajrá!
De szerintem nem erről van szó. Mindenesetre egy ennél konszolidáltabb bulizással, sörözgetés / borozás típusú dologgal is beérjük!!
Addig is:
Gratula Gloriának és Attusnak is!!!!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.03.06. 19:35:08

Természetesen én is szeretném kifejezni elismerésem és köszönetem a bloggazdának. Világéletemben (na jó, csak amióta láttam a filmet) arról álmodoztam, hogy valaki szólítson (és főleg tekintsen) már keresztapának!

Ezért külön is köszönet :-)

A szexbuli meg természetesen jöhet!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.03.06. 19:36:40

És Attusnak is grat természetesen. Mmennyivel más Glóriától kapni a vándordíjat, mint a torzonborz katpolosoktól :-)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.03.06. 20:02:29

@Csuri / Bariildi: Csalódtam vóna, ha nem említed a szwingerklubbot :P De persze nem erre gondoltam buli kapcsán ... Neke már az alkoholizálás is forradalom lesz. Akár kubai koktél, akár más :)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.03.06. 20:06:26

@tiboru: Ennyire torzonborzak azok a katpolosok? :)
Mindenkinek köszi a gratulációt :)

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.03.06. 20:20:13

@Gloria Mundi: erről az alkoholizálásról talán még vagy másfél évig ne beszéljünk, ha kérhetném...
Természetesen gratulálok. Ellenben a szalvetta szótól a sikítófrász kerülget :))

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.03.06. 20:26:04

@21 hónap: Sajna én is csak álmodozom az alkoholizálásról. Még másfél évig? Te 2 éves koráig nem akarod elválasztani? Én azért megpróbálom másfél éves korában, a nyáron. Jó kis téma itten ...
Szalvettának a nagyanyám hívta, ez olyan nosztalgikus megnyilvánulás részemről :)

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.03.06. 20:27:01

@Gloria Mundi: az elválasztás nem az én reszortom, majd elválik (szar a májától - ezt meg az én öreganyám mondta :)
A nagy 28 hónapig nyomta.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.03.06. 20:35:04

@21 hónap: A nagyobb nálam csak 10 hónapig, de a kisebb egész más fából van faragva. Viszont sztem a pasik fognak most ettől sikítófrászt kapni, ha benéznek :)

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.03.06. 20:41:14

@Gloria Mundi: majd letörölgetjük a szájukat szalvettával ;)

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.03.06. 20:41:50

@Gloria Mundi: apropoj: galaktofília, mint mitológiai fordulat? ;)

Ms. Mazsola · http://msmazsola.blog.hu/ 2010.03.07. 16:44:47

Gratulálok! Nagyon megérdemled! Tudom, az utóbbi időben nem voltam aktív kommentelő, de olvasok ám szorgalmasan, csak időm kevesebb.

vén betyár 2010.03.08. 06:35:39

Éljenek a kreatív bloggerek, körösztszülők és körösztgyerekek!
Ebben a posztban szó van mindkét kedvenc bloggeremről, aki két nő és egy férfi.
Tisztelet és köszönet azoknak a tudós ám játékoskedvű nőknek és férfiaknak, akik szent megszállottsággal azon mesterkednek, hogy tudásukat, tapasztalataikat, ismereteiket szórakoztatóan, kedvderítően megosszák velem és ezáltal jobbá, többé tegyenek és szebbé a körülöttünk lévő valós világot!
Végezetül köszöntöm örök hűséges-hűtlen
társunkat, jobbik felünket, az anyát, nővért, kedvest, az egyetlen Évát!

ngj 2010.03.08. 10:11:55

garutálok akarom mondani gratulálok, és hálás köszönet az eddigi írásokért

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.03.08. 10:57:01

@Ms. Mazsola: Örülök, h itt vagy, ha nem is kommentelsz annyit ...
@vén betyár: A magam nevében szívesen. És köszi a nőnapi megemlékezést. Én megfeledkeztem volna róla, nálunk otthon az ilyesmit figyelmen kívül szokás hagyni.

Old Man 2010.03.09. 09:08:41

@Gloria Mundi: Nem kapunk sikítófrászt, Glória, hiszen tudjuk, hogy a teremtés kis koronáit nevelgeted.
Azért remélem a kutyusok lányok.
Jó, hogy felhoztad a Portugál szeretőket és Leticia nővért is.Ha már nem hétpecsétes, akkor én is elmondhatom, hogy mint olvasó nagyon izgalmasnak találtam a kommentek között megbúvó apró utalásokat amikből a blogger múltjára, jelenére, személyiségére, emberi jellemzőire, körülményeire lehet következtetni.
Legalább olyan élvezetes és izgalmas, mint a posztok, blog-ok.
Köszönet még egyszer és gratulálok!

juditmanó 2010.03.10. 10:01:55

Gloria, gratulálok !
téged is épp oly szorgalmasan olvasgatlak már mint tiboru összes blogjait :)
süti beállítások módosítása