Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 A széparcú, szépmellű, szépfenekű Aphrodité

Lesz még szó Zeusz papáról bőven, de most inkább Aphroditén köszörüljük egy kicsit a nyelvünk. A szépség és a testi (!!!) szerelem istennője promiszkuitás tekintetében felveszi a versenyt a fő-fő pernahajderrel, aki lehet, hogy az apukája, de lehet, hogy nem.

Nem kevésbé izgalmas, hihetetlen és polgárpukkasztó kalandjai méltán tartanak számot minden korok szenzációéhes közönségének figyelmére.

Tudjuk, ilyenkor sok-sok kép kell, lesz is! A kakukkos posztba kakukkfiókaként már becsempésztünk egyet a szépfenekű Aphroditéről ... FIGYELEM: A poszt erőszakos, sokkoló jelenetet tartalmaz (4. számú kép), amely az erre érzékenyebb (férfi)közönséget esetleg sértheti.

Itt inkább átszellemült, mint buja, reneszánsz távolságtartással néz valahová, a messzeségbe. 

Első, botrányosabb születéstörténet

Mindannyian csupaszon jövünk a világra, kivéve persze Pallasz Athénét, aki teljes fegyverzetben, de ez inkább olyan kivétel, amely nem erősíti a szabályt. (Nota bene: ez a közmondás félrefordítás eredménye, mert az eredeti latin azt állítja, hogy a kivétel próbára teszi a szabályt, zárójel bezárva.)

Balról virágeső, jobbról köntös, Aphrodité (alias Venus vagyis Vénusz) szemérmesen eltakarja az ölét, dehát újszülöttnek minden vicc új, hamar belejön majd a szerelemistennői munkába.

Aphrodité születése ezen verzió szerint nem is amiatt különleges, hogy meztelenül látta meg a napvilágot, hanem amiatt, hogy minden valószínűség szerint felnőtt nőként bukkant ki a habokból (ez erősen kétségessé teszi, hogy lett volna köldöke, ahogy Ádám és Éva esetében is szokás róla vitatkozni).

Ezen a képen egy magabiztosabb, bujább istennő nyújtózkodik kéjesen népes és ugyancsak hiányos öltözetű társaság közepette, amelyből nem hiányzik az ifjabb korosztály sem.

Mielőtt azonban kiemelkedett volna a Földközi-tenger akkor még szennyezetlen habjaiból, természetszerűleg meg is kellett fogannia. Rosszindulatú pletykák szerint (ezek az ókori pletykafészkek! persze saját istennőjük is volt …) az úgy történt, hogy Zeusz papája, Kronosz (aki később elővigyázatosságból felfalta önnön gyermekeit) eléggé elítélendő módon kiherélte a saját apukáját, Uránoszt.

Tette mindezt puszta és teljesen jogos hatalomvágyból, mivel a halhatatlanok háza táján eléggé kontraproduktív arra várni, hogy királyi atyánk beadja a kulcsot (olykor halandók se bírják ezt kibekkelni).   

Tudom, rossz nézni ezt a durva jelenetet ... 18 éven felül főleg ...

Kiherélt formában viszont nehézkes istenkirályként uralkodni a világ fölött, elsősorban, ha az istenkirálytól elvárja a közvélemény, hogy szüzeket avasson be a szexualitás rejtelmeibe, zabigyerekeket potyogtasson el a világ minden táján, és földrészeket nevezzen el, hogy csak a legkellemesebb feladatokról tegyünk említést.

Mi köze azonban mindennek istennőnkhöz? – kérdezhetik a türelmetlenek.

Nos, annyi, hogy amikor Uránosz nagypapival megesett ez a szégyen, vagyis a tengerbe zuhant férfiúi büszkesége, a sós vízben úszkáló petesejtek egyike olyan viharos sebességgel termékenyült meg, hogy mindjárt osztódásnak indult, és a zigótaságra, magzatságra, újszülöttségre és egyéb fejlődési állomásokra fittyet hányva kilökött a felszínre egy tökéletes nőstényt, akit a sors egyetlen célból hozott létre: hogy szeretkezzék. (Lehet kevésbé szalonképes kifejezéseket is használni, de úgyis kimoderáljuk.)

A meztelen Aphrodité egy Szent Jakab (vagy Shell-cégjelzésként) ismert kagylót lovagolt meg először (a boldog kagyló!), és Küthéra szigetén ért partot, de hamar rájött, hogy  ennél a piszlicsáré földdarabnál többre hivatott, úgyhogy ezt követően megszállta a Peloponnészoszt, majd Cipruson állapodott meg. Olyan elviselhetetlen vágyakat gerjesztett bárkiben, aki ránézett, hogy amint a ciprusi Paphoszban nőszemélyek (az évszakok) közelébe került, azok sürgősen felöltöztették, nehogy felboruljon a világrend. 

Az istennőnek nem volt rossz ízlése, szép ez a Ciprus. Még azt is elnézte az ottaniaknak, hogy ruhába bugyolálták.
 



 

Második, kevésbé botrányos születéstörténet 

Későbbi források szerint Aphrodité Zeusz papa lánya Diónétől (akinek származása ugyancsak kétséges), és semmi köze Uránoszhoz meg a kiheréléshez. Ennek megfelelően Zeusz, a fő pernahajder, és Aphrodité, a gerjedelem megtestesítője soha nem kavartak egymással (nem, mintha a vérfertőzés nem fért volna bele a világképükbe úgy egyébként). 

A második születéstörténet azonban inkább onnan származhat, hogy Zeusz papa hatalmasabb akart lenni a mindenkin uralkodó istennőnél (akinek nem engedelmeskedni, vagyis a szexuális vágynak ellene mondani súlyos büntetéssel járt!), és ha az apja, akkor nem kell őt is learatnia (mert még kiderül, hogy a lányka aratja le őt, ami csorbított volna  a hírnevén).

 

Az istennő fürdés után. Akárcsak Héra, ő is visszanyerte olykor a szüzességét. De csak azért, hogy még jobban megőrjítse a férfiakat.

Zeusz bosszúból, amiért kívánta (mert persze majd' megveszett érte ő is, mint minden férfiisten a környéken), de hatalmi megfontolásokból vissza kellett fognia magát, egy földi ember iránt ébresztett szerelmet benne, de erről majd Aphrodité válogatott kalandjainak sorában külön beszámolunk.

Kissé megviselten, mégis gyönyörűen.

Az olimposziak másik, a szajha istennőt sújtó büntetése (és a szajhát itt most egyáltalán nem pejoratíve, hanem szakrálisan tessék érteni) az volt, hogy hozzákényszerítették az előző posztban már érintőlegesen említett Héphaisztoszhoz, a legcsúnyább istenhez, akit saját anyja, Héra hajított le az Olimposzról, annyira nem volt vele megelégedve, pedig tudhatta volna, hogy az újszülöttek általában nem néznek ki valami remekül ...

Héphaisztosz a zuhanásba persze nem halt bele, viszont egy életre, vagyis az örökkévalóság idejére lesántult, ami csak növelte férfiúi vonzerejét. De tényleg … (Kérdezzük csak meg Aphroditét, valamiért csak férjhez ment hozzá!)

Az már következő zaftos posztok témája lesz, hogy ki mindenkivel, hányszor és milyen módon szarvazta fel fülig szerelmes férjét ez az isteni szajha, vagyis szajha istennő (szakrális értelemben, csakis!) … 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexcsatakanno.blog.hu/api/trackback/id/tr221360966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2009.09.07. 11:38:49

Érdekes, a Caminón (Szent Jakab zarándokútja Spanyolországban) sehol sem találkoztam erre való utalással
:)

tom sailor 2009.09.07. 11:42:51

A Szent Jakab kagylót magyarul fésűskagylónak nevezik.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2009.09.07. 11:44:01

@terasz9: Nem csoda ... Az istennőt agyonhallgatással üldözik :(

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2009.09.07. 11:46:11

@tom sailor: Köszi, jó tudni. Legutóbb egy étteremben Szent Jakab kagylóként tálalták, igaz, francia hetek voltak. De tény, hogy Santiago de Compostelában ilyen kagylót akasztanak a zarándokok nyakába, rajta vörös kereszttel.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.09.07. 13:53:53

Gratula a címlaphoz!

Mellesleg ennek a szüzességes dolognak a jelentőségét igencsak túllihegték az elmúlt évezredekben. Szerintem a tapasztalat nagyobb truváj, mint a szűzhártya.

Nem hiszem, hogy Zeusz mester meg a többi pinabubus ógörög isten, a nők nagy ismerői ezzel ne lettek volna tisztában.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.09.07. 13:55:15

@Gloria Mundi:

Ó, a Saint Jacques - nagyon finom bír ám lenni; elismerésem a választáshoz!

terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2009.09.07. 13:56:03

@Gloria Mundi: Igazából minden zarándok visel kagylót a felszerelésén, amit S.d.C.-ban árulnak, az már csak az idegenforgalmi profitmaximalizálás céljából hasznos.
Ez kábé olyan, mint a szigetjegy. mész, mész, és önkéntelenül rámosolyogsz a másikra, ha felismered rajta a kagylót, amiből tudod, hogy ő is zarándok.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.09.07. 14:01:45

@terasz9:

Csak feltételezem persze, de valami miatt az az érzésem, hogy a zarándokúton a napi program azért egy kicsit eltér a Szigetétől :-)

Vagy ha nem, akkor jövőre beiktatok egy Santiago de Compostela-i kiruccanást!

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2009.09.07. 14:29:51

Afrodité néger volt. Azér ez a neve.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.09.07. 14:39:19

@Bisztő Gyalla:

Akire te gondolsz, az a fiatal Naomi Campbell :-)

Ms. Mazsola · http://msmazsola.blog.hu/ 2009.09.07. 18:58:18

Milyen lenne egy Aphrodité-Athéné meccs? Az ész a szex ellen... Férfi döntőbírákkal egyértelmű a kimenetel.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.09.07. 20:13:02

@Ms. Mazsola:

Hát azért tutira egy hármas felállás lenne döntő erejű: Aphrodité-Athéné-tiboru.

Khm.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2009.09.07. 20:17:39

@tiboru: Köszi a gratulációt, blogmester :) Én se értettem soha, miért kell olyan nagy feneket keríteni a szüzességnek, itt inkább a hatalmi, mint a gyönyörfaktor érvényesül. Egyszer majd sort kerítek arra is, hogy a monogámia kialakulásáról értekezzem ebben a blogban :)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2009.09.07. 20:18:53

@terasz9: Én is vettem, pedig nem zarándokként érkeztem oda, hanem ösztöndíjas diákként :) De legalább nem akasztottam a nyakamba :)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2009.09.07. 20:20:52

@tiboru: Nem tudom, most milyenek a zarándoklatok, de a középkorban a legnagyobb bulik voltak, egyik jó példa a Canterbury mesék Chaucertől. Majd erre is sort kerítek valamikor.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2009.09.07. 20:34:45

@Bisztő Gyalla: Az Aphrodité név etimológiájáról régen vitatkoznak, úgy tudom, nincs egyértelmű megoldás. De a jelek szerint a következők jöhetnek szóba: Asztarté (Asztarot) istennő (szintén szerelemistennő, ősibb és hatalmasabb), hab (a habokból kiemelkedő), úr(nő), ragyogó, illetve közel a hajnal ... Az Africa név valószínűleg a berber ifri=barlang szóból származik. Mindezt félretéve természetesen lehet ábrázolni az istennőt feketének is.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2009.09.07. 20:37:26

@tiboru: Rossz hírem van, a meccs már rég lefutott, 3 női résztvevővel, a két említetten kívül még Héra nevezett be, sajna szépségverseny kerekedett belőle, zsűri is volt, 1 pasi, de nem árulok el többet, mert nemsokára posztot akarok róla írni! Addig izguljatok :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.09.07. 21:37:21

@Gloria Mundi:

Az a hármas meccs, amiről én beszéltem (fantáziáltam), vagyis Aphrodité-Athéné-jómagam, még nem futott le, vagy nagyon fáradt lehettem, mert nem emékszem rá :-)

Hérától eltekintenék, mert róla (most már valószínűleg visszavonhatatlanul) egy selyemfényű belső falfesték jut eszembe, és ez nem kedvez a libidómnak.

Ugyanígy a Vesta-szüzek is esélytelenek nálam, akikről meg egy sparhelt ugrik be.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.09.07. 21:45:59

Ja, most jutott eszembe: Aphrodité egyik gyermekéről, Priaposzról lesz poszt? Vagy őt meghagyod egy maszkulin bloggernek?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2009.09.07. 22:06:06

@tiboru: Ha olyan hármas meccsre gondolsz, tiboru, akkor is kiábrándítanálak, mert Athéné örök szüzességet fogadott, és különben is teljes fegyverzetben szokott flangálni, sztem még az ágyba is karddal megy :) Ráadásul említetted, hogy a szüzekben nem sok öröm telik :) Szegény Héra ... És Aphroditéről nem szépségszalon, Venusról nem női borotva jut eszedbe?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2009.09.07. 22:07:59

@tiboru: Priaposzt már más is ajánlgatta, úgyhogy kénytelen leszek posztot szentelni neki, bár neki személyes sztorija nem nagyon van ... Igazából Klitorisz istennővel kellene párba állítanom, de nem találom a lexikonban ...

NAR 2009.10.11. 17:43:26

"de most inkább Aphroditén köszörüljük egy kicsit a nyelvünk" - így még nem hallottam azt a tevékenységet nevezni, amit a nyelvvel Vénusz(domb)on szoktunk végezni :-)

Csuri / Bariildi 2009.10.11. 21:38:17

@NAR:
Ez jó :)) tetszik ez a szabad asszociációs megközelítés....
Már csak azt kellene tudni, hogy Aphrodité vajh borotválta-e a Vénusz-dombját (az ő esetében hogy hívták???!), mert ha igan, de nem elég gyakran, akkor a köszörülés is szóbajöhetett :)))

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2009.10.12. 07:16:51

@Csuri / Bariildi: Az tuti, hogy szőrtelenített, de inkább gyantával :) Ahogy a Lüszisztraté-posztban írtam, a fazonírozás divat volt a görög nők között.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.10.12. 08:45:04

@NAR:

Hát nem akarok most anatómiai részletekbe belemenni, de szerintem nem kifejezetten a Vénusz-dombot kell, izé, köszörülni...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.10.12. 08:45:54

@Gloria Mundi:

Most akkor szőrtelenítés vagy fazonírozás volt divat? Mert nem szinonimák ám...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2009.10.12. 08:49:45

@tiboru: Vki nagyon ért hozzá :) OK, teljes fazon. Vagyis csupaszítás. Legalább is Arisztophanésznál ez van, ha jól értelmezem :)