Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Lesz még szó Zeusz papáról bőven, de most inkább Aphroditén köszörüljük egy kicsit a nyelvünk. A szépség és a testi (!!!) szerelem istennője promiszkuitás tekintetében felveszi a versenyt a fő-fő pernahajderrel, aki lehet, hogy az apukája, de lehet, hogy nem.
Nem kevésbé izgalmas, hihetetlen és polgárpukkasztó kalandjai méltán tartanak számot minden korok szenzációéhes közönségének figyelmére.
Tudjuk, ilyenkor sok-sok kép kell, lesz is! A kakukkos posztba kakukkfiókaként már becsempésztünk egyet a szépfenekű Aphroditéről ... FIGYELEM: A poszt erőszakos, sokkoló jelenetet tartalmaz (4. számú kép), amely az erre érzékenyebb (férfi)közönséget esetleg sértheti.
Itt inkább átszellemült, mint buja, reneszánsz távolságtartással néz valahová, a messzeségbe.
Mindannyian csupaszon jövünk a világra, kivéve persze Pallasz Athénét, aki teljes fegyverzetben, de ez inkább olyan kivétel, amely nem erősíti a szabályt. (Nota bene: ez a közmondás félrefordítás eredménye, mert az eredeti latin azt állítja, hogy a kivétel próbára teszi a szabályt, zárójel bezárva.)
Balról virágeső, jobbról köntös, Aphrodité (alias Venus vagyis Vénusz) szemérmesen eltakarja az ölét, dehát újszülöttnek minden vicc új, hamar belejön majd a szerelemistennői munkába.
Aphrodité születése ezen verzió szerint nem is amiatt különleges, hogy meztelenül látta meg a napvilágot, hanem amiatt, hogy minden valószínűség szerint felnőtt nőként bukkant ki a habokból (ez erősen kétségessé teszi, hogy lett volna köldöke, ahogy Ádám és Éva esetében is szokás róla vitatkozni).
Ezen a képen egy magabiztosabb, bujább istennő nyújtózkodik kéjesen népes és ugyancsak hiányos öltözetű társaság közepette, amelyből nem hiányzik az ifjabb korosztály sem.
Mielőtt azonban kiemelkedett volna a Földközi-tenger akkor még szennyezetlen habjaiból, természetszerűleg meg is kellett fogannia. Rosszindulatú pletykák szerint (ezek az ókori pletykafészkek! persze saját istennőjük is volt …) az úgy történt, hogy Zeusz papája, Kronosz (aki később elővigyázatosságból felfalta önnön gyermekeit) eléggé elítélendő módon kiherélte a saját apukáját, Uránoszt.
Tette mindezt puszta és teljesen jogos hatalomvágyból, mivel a halhatatlanok háza táján eléggé kontraproduktív arra várni, hogy királyi atyánk beadja a kulcsot (olykor halandók se bírják ezt kibekkelni).
Tudom, rossz nézni ezt a durva jelenetet ... 18 éven felül főleg ...
Kiherélt formában viszont nehézkes istenkirályként uralkodni a világ fölött, elsősorban, ha az istenkirálytól elvárja a közvélemény, hogy szüzeket avasson be a szexualitás rejtelmeibe, zabigyerekeket potyogtasson el a világ minden táján, és földrészeket nevezzen el, hogy csak a legkellemesebb feladatokról tegyünk említést.
Mi köze azonban mindennek istennőnkhöz? – kérdezhetik a türelmetlenek.
Nos, annyi, hogy amikor Uránosz nagypapival megesett ez a szégyen, vagyis a tengerbe zuhant férfiúi büszkesége, a sós vízben úszkáló petesejtek egyike olyan viharos sebességgel termékenyült meg, hogy mindjárt osztódásnak indult, és a zigótaságra, magzatságra, újszülöttségre és egyéb fejlődési állomásokra fittyet hányva kilökött a felszínre egy tökéletes nőstényt, akit a sors egyetlen célból hozott létre: hogy szeretkezzék. (Lehet kevésbé szalonképes kifejezéseket is használni, de úgyis kimoderáljuk.)
A meztelen Aphrodité egy Szent Jakab (vagy Shell-cégjelzésként) ismert kagylót lovagolt meg először (a boldog kagyló!), és Küthéra szigetén ért partot, de hamar rájött, hogy ennél a piszlicsáré földdarabnál többre hivatott, úgyhogy ezt követően megszállta a Peloponnészoszt, majd Cipruson állapodott meg. Olyan elviselhetetlen vágyakat gerjesztett bárkiben, aki ránézett, hogy amint a ciprusi Paphoszban nőszemélyek (az évszakok) közelébe került, azok sürgősen felöltöztették, nehogy felboruljon a világrend.
Az istennőnek nem volt rossz ízlése, szép ez a Ciprus. Még azt is elnézte az ottaniaknak, hogy ruhába bugyolálták.
Későbbi források szerint Aphrodité Zeusz papa lánya Diónétől (akinek származása ugyancsak kétséges), és semmi köze Uránoszhoz meg a kiheréléshez. Ennek megfelelően Zeusz, a fő pernahajder, és Aphrodité, a gerjedelem megtestesítője soha nem kavartak egymással (nem, mintha a vérfertőzés nem fért volna bele a világképükbe úgy egyébként).
A második születéstörténet azonban inkább onnan származhat, hogy Zeusz papa hatalmasabb akart lenni a mindenkin uralkodó istennőnél (akinek nem engedelmeskedni, vagyis a szexuális vágynak ellene mondani súlyos büntetéssel járt!), és ha az apja, akkor nem kell őt is learatnia (mert még kiderül, hogy a lányka aratja le őt, ami csorbított volna a hírnevén).
Az istennő fürdés után. Akárcsak Héra, ő is visszanyerte olykor a szüzességét. De csak azért, hogy még jobban megőrjítse a férfiakat.
Zeusz bosszúból, amiért kívánta (mert persze majd' megveszett érte ő is, mint minden férfiisten a környéken), de hatalmi megfontolásokból vissza kellett fognia magát, egy földi ember iránt ébresztett szerelmet benne, de erről majd Aphrodité válogatott kalandjainak sorában külön beszámolunk.
Kissé megviselten, mégis gyönyörűen.
Az olimposziak másik, a szajha istennőt sújtó büntetése (és a szajhát itt most egyáltalán nem pejoratíve, hanem szakrálisan tessék érteni) az volt, hogy hozzákényszerítették az előző posztban már érintőlegesen említett Héphaisztoszhoz, a legcsúnyább istenhez, akit saját anyja, Héra hajított le az Olimposzról, annyira nem volt vele megelégedve, pedig tudhatta volna, hogy az újszülöttek általában nem néznek ki valami remekül ...
Héphaisztosz a zuhanásba persze nem halt bele, viszont egy életre, vagyis az örökkévalóság idejére lesántult, ami csak növelte férfiúi vonzerejét. De tényleg … (Kérdezzük csak meg Aphroditét, valamiért csak férjhez ment hozzá!)
Az már következő zaftos posztok témája lesz, hogy ki mindenkivel, hányszor és milyen módon szarvazta fel fülig szerelmes férjét ez az isteni szajha, vagyis szajha istennő (szakrális értelemben, csakis!) …
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.